fredag 5 november 2010

Skönt med Fredag.

Nu är det fredag och det betyder mys. God mat, tända ljus och brasa. Barnen åker till sin pappa idag men jag ska hämta dom senare ikväll eftersom de ska ha Desoto imorgon när vi åker till Ullared.
Denna veckan har varit tuff, smälta in allt som jag fått veta, mycket smärta men på det mycket kärlek från mina nära och kära.

I Onsdags var min mamma, moster och kusin med son här och hälsade på. Vi fikade och skrattade som aldrig förr ;)
Idag har jag haft besök av Elina, hon är så himla go. Hon hade med sej fika och vi satt och pratade om allt möjligt. Vad skulle man ta sej till om man inte hade sina vänner??? Jag var hos Stina samma dag som jag fick veta beskedet och vi kan verkligen prata om ALLT. Det är så skönt att ha såna vänner som man kan ventilera med ibland.
I går kväll var det en pärs igen, smärta i höger arm så jag lipade... det gör jag inte annars men det var något grymt igår. Jag tog värktabletten jag fått och kombinerade med långtidsverkande alvedon men det var som en nål i en höstack... Jag tror jag överskred dosen lite för jag tog en alvedon till efter bara 2,5 timma och det ska vara 6 timmar mellan dom. Men vad skulle jag göra? Var så trött så jag ville bara sooova! Klockan var ca 02.00 när jag somnade.

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigare eftersom klockan kommer ringa vid 04.00.... Måste ju vara där när de öppnar, ska bli så himla skoj!

Ha det gott alla! Kram och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hur var det i ullared? En kompis var där i dag och hon tyckte det var lite folk, skönt! Handlade du mycket då? Fota dina fynd och visa den Ullareds tokiga tack!

    SvaraRadera
  2. Vi åkte vid 04.00 och kom fram 06.50. De öppnar 07.00 och det var kö genom hela parken och bort till parkeringen så nog var det folk alltid... Vi kom in direkt som tur var. Blev barnavdelningen direkt som vanligt, man vet ju precis hur man ska gå och vad man ska ta först ;) Ska försöka ta lite foto o lägga upp, jo nog hittade jag mkt, mest kläder till barnen men en del till hemmet me. Trött efter dagen ;)

    SvaraRadera