tisdag 25 januari 2011

Facebook knapp

Det är skoj att ha en facebook knapp på bloggen men man kan bara se den senaste som gillade, det är synd. är det så för er andra med som har den???
Skoj att så många tittar in hos mej och läser min blogg, roligare nu när jag har den andra besöksräknaren ;)

Nu kom barnen hem efter promenad med hundarna och tror ni inte att Desoto har pinkat PÅ Tjabo... och vi som duschade dom igår kväll, bara in i duschen igen men han är så duktig. Han är rätt så van vid hårfönen nu med och borsten, så gooo ;)

Nu ska jag snart köra upp barnen till simhallen där de ska vara ett par timmar, då ska jag väl ta en kopp kaffe och glo på TV.

Hej hopp på er ;)

5 kommentarer:

  1. http://knownissues.blogspot.com/

    Det är visst fler som haft problem med sin header. Läs länken.

    Ang. fliksidor så måste du gå med i "Blogger på prov" för att få de sidorna :-).

    SvaraRadera
  2. Vad tycker du Tissanova? Ser det bättre ut?;) Härifrån ser det mycket bättre ut! Tack! Kram

    SvaraRadera
  3. Woooowm snyggt! Skönt att du fått till det!

    Jag måste brar säga att jag tycker din blogg är ännu snyggare med rosen som bakgrund, den som visas innan den rutiga kommer upp. Men det är jag det, det är din blogg :-).

    SvaraRadera
  4. Ja, jag har faktiskt funderat på att byta ;) Jag tycker oxå det är snyggt. Bra att du poängterade där så tycker du som mej så då kanske jag byter;) Hihihi =)

    SvaraRadera