tisdag 11 januari 2011






Ni har skänkt mig mycket glädje, ibland lite illamående, men det är sånt man får ta när man har er som vänner. Jag kommer att sakna er, leta efter er, se mig om efter er i butiker och kafeér. Ta inte illa upp om jag inte hälsar eller vill ta i er, men det är för mitt eget bästa, jag vill inte riskera att anfalla er eller göra något annat mycket ouppfostrat. Det kan hända att ljuset i mina ögon slocknar och att jag kommer att vara lite skakig en tid framöver, men jag hoppas att det är övergående. Kanske vi kan ha ett normalt förhållande någon dag ännu, umgås utan besatthet och beroende. Adjö chokladbakelser, chokladmousse och liknande. Farväl Fazers blå och all annan choklad. Nu, min kära vän sockret, lämna min beroende kropp ifred. Imorgon börjar ett liv utan dig och dina vänner.

Välkommen in i mitt liv igen, Viktväktarna!
Guldmedlemskortet och jag, here we come! =)

2 kommentarer: