onsdag 13 april 2011

Idag började dagen med att jag följde med sonen till hans praoplats eftersom han var lite nervös. Var där en stund med honom och sen hem och skulle fixa en stadig frukost eftersom jag har bestämt mej för att sätta igång med LCHF igen!
Det blev äggröra (som blev bra fast jag aldrig gjort det förr), galiamelon, vatten och kaffe. Undrar när jag blir hungrig... Jag känner ärligt talat redan nu att jag skulle vilja äta nåt men måste bita ihop!

Idag ska jag faktiskt unna mej att ta det lungt, tänka på mej själv och inga måsten! Nu har läkarna sagt till mej att jag måste ändra mitt beteende så nu är det skärpning. Jag kan inte ha dagen upplagd precis vad jag ska göra för varje klockslag sa dom för då kommer jag gå in i väggen! Jag har fått förklarat för mej att när jag har denna konstiga känsla i kroppen som jag inte vetat vad det är så är det visst ångest, så nu är det skärpning!;)

Nu måste jag fixa lunch till min älskade son som kommer hem på lunch snart, så mysigt att få träffa dom när de är hos sin pappa också. Igår träffade jag Madde eftersom det var föräldramöte. Gick faktiskt bra med barnens pappa med, vi satt t.o.m jämte varandra och fikade och kunde prata. Ja, vi kan prata annars med men han vill aldrig visa bland folk att vi kan det men vi tog sällskap ut och jag sa hej då till Madde och honom vid min bil. Kändes bra!

Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar