torsdag 8 september 2011

Hemmadag

Idag har vi hemstudier så jag har läst igenom det sista och läst på de sista orden. Jag skickade in arbetet i förra veckan för att jag kände att jag hade tid med det men det fick jag skit för av en klasskompis inför HELA jävla klassen. Hon sa att "VI" blev stressade... Vilka vi? Undrar jag då... Varför inte komma direkt till mej istället för att sitta och prata ut inför hela klassen, man lägger väl upp sitt arbete efter sitt eget liv, jag hade inte barnen då och passade på att ta den största biten den dagen, man blir ju både ledsen och förbannad. Inte enda påhoppet den dagen...
Fortsätter det så får jag väl göra något åt det...

Igår var det invägning igen, gick bra men inte lika bra som sist. Men huvudsaken att det var minus.
Snart ska jag på massage och i eftermiddag ska jag till Vetlanda och lämna in datorn på kontorsspecial på koll och plocka ihop lite grejer som jag behöver.
Efter det ikväll är det föräldramöte med Maddes årskull. Blir lite information inför gymnasieval.

Nä nu ska jag ta lite kaffe innan jag drar vidare...

"If you´re sure of yourself,  you don´t have to prove anything to anybody"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar