söndag 2 oktober 2011

Upplägg av min bloggning

Just nu känner jag att jag har lite bloggtorka... Jag kommer ha detta som bas men kommer väl skriva lite annat vid sidan om också:)
Mycket nöje!:)
 
Dag 1 - Om mig.
Dag 2 - Min dag.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 - Mina syskon.
Dag 5 - Mina intressen.
Dag 6 - 10 sanningar om mig.
Dag 7 - Något jag vill ha.
Dag 8 - Ett ögonblick.
Dag 9 - Hit vill jag resa.
Dag 10 - Dethär hade jag på mig idag.
Dag 11 - Dethär åt jag idag.
Dag 12 - Hiss & Diss.
Dag 13 - Denhär veckan.
Dag 14 - Vad är kärlek?
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Dethär ogillar jag.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Detta ångrar jag.
Dag 20 - Ett annat ögonblick.
Dag 21 - Denhär månaden.
Dag 22 - Om 10 år..
Dag 23 - Dethär får mig att må bra.
Dag 24 - Dethär får mig att må dåligt.
Dag 25 - Något jag inte klarar mig utan.
Dag 26 - Mina största rädslor.
Dag 27 - Min favoritplats.
Dag 28 - Dethär saknar jag.
Dag 29 - En låt som gör mig glad.
Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar