lördag 16 juni 2012

Börja jobba

Längeaen jag bloggade nu och mycket har hänt, alldeles för mycket så det orkar jag inte ta nu. Går i alla fall fortfarande på morfin och ska göra det nu, är trött som aset och kan somna när jag står, sitter och tittar på TV, sitter vid datorn och bara om jag sitter och pratar med Mattias... galet, va?
Sommarlov nu ialla fall och jag är jäkligt nöjd över mitt första år som är klart på min utbildning som vårdadministratör. Nu jobbar jag hela sommaren med drygt 1 veckas semester. jag ska vara på en hjärtavdelning. Kommer bli nice.
Idag var vi Jkpg och shoppade loss lite, blev både kläder och skor. Köpte ballerinaskor och lite smått och gott från H&M till både mig och min dotter.
Nu ska vi snart äta lite och kanske se en film eller nåt i den stilen. Denna veckan ska jag åka buss till jobbet, ska försöka åka kollektivt nu tänkte jag eftersom jag är så trött även när jag kör bil.


Ballerina
Dessa två par ballerinaskor blev det och de var verkligen jättesköna!
                                             

Ballerina



Denna tunikan på H&M blev det. Tyckte först den såg ut som ett nattplagg men när den kom på var den riktigt snygg:)

         Ha det bra så hoppas jag att det inte går så lång tid tills vi ses nästa gång!
/L                                                   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar