tisdag 9 oktober 2012

Regn, kaffe, choklad och plugg



Kom hem efter 14:00 idag och fixade kaffe direkt. Tänkte att det var därför jag har huvudvärk. Har tryckt i mig en chokladbit och det regnar ute. Har regnat mest hela dagen, är det konstigt att man har huvudvärk då eller...Näää!!!!
Imorron är det anatomiprov och jag behöver plugga men orkar jag...Nääää!!! Har istället dammsugit, varit ute med hundarna, plockat upp varorna sen jag handlade och nu hamnade jag som sagt i soffan med kaffet i näven.

Idag har vi varit på en föreläsning i skolan. En jättebra läkare som pratade om hudsjukdomar. Intressant så jag somnade INTE :) Ska fixa lite middag snart så det är klart till min man kommer hem, han har ju alltid färdigt när jag kommer hem om dagarna.
Hon sätter ca 10 nålar, i bäcken och
ner i vänster ben, knä och fot. Yammi:)
Varit hos sjukgymnasten idag på akupunktur för 4:e gången och jävlar..det var inte skönt varken idag eller förra gången. Efter förra gången kunde jag inte gå ordentligt på ena benet på 2 dagar. Skitskumt, men huvudsaken är att det blir bättre och morfinet har jag slutat med så jag märker att minnet är på väg tillbaka när jag har läxförhör. Kommer ihåg alla ord nu, det gjorde jag inte innan.


Nä nu står det matlagning på schemat! Ha ré gött hörni!
/L
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar