söndag 14 oktober 2012

Röj i höstrusket

Jag är trött på detta förbannade regnande. Jag är trött på att plugga dagarna i ända. Jag vill sova, sova och sova. Igår kväll fick jag ont i min höra armbåge igen, ja ont har jag ju alltid men nu är det jävligt asså... Hoppas bara det går bra på praktiken nu. Stod och plockade i diskmaskinen förut och hoppsan vad hände där? Jo men visst vek sig höger knä sig bakåt igen, bra där! Jo men så atte detta bådar ju gott!
Min man har lagat maten idag, underbarare finns inte. Han märker när jag inte kan göra vissa saker. Jag har mått relativt bra nu ett tag och hoppas att detta är övergående. Aja, gnällt färdigt kanske? ;) För den här gången dårrå...

Idag har jag börjat plocka i ordning i ett rum nere i källaren, fy fasen va grejer vi har när man kommer från två hus innan. Var sjutton ska man göra av allt. Nu har vi i alla fall satt ut ett solarium på försäljning som vi inte har plats för och inte används. Måste bli av med skiten. Undrar om vi någonsin får iordning där nere...

Nämen nu då så får jag nog ta lite kaffe så jag kanske blir liiiite piggare.
/L

Gos <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar