måndag 6 september 2010

Hej igen!

Ja då var vi hemma från valpkursen. Vi har tränat "sök" idag i en ruta och det var inga problem alls för Desoto. Han var jätteduktig ;)
Det blev en cykel till Madde med, kanonfin är den ;)
Idag kom min nya brosch till jobbet hem i brevlådan, jag blev så nöjd över att den var så himla fin. I morgon ska jag på utbildning om blodsjukdomar på Ullinge värdshus, blir en sen kväll.... Mattias ska på speedway i Målilla så barnen får tillbringa lite tid själva med Desoto.

Maddes nya cykel.
Min nya brosch ;)

Desoto söker på Brukshundsklubben ;)



2 kommentarer:

  1. Hej linda. Tog mig en titt på din blogg. Va söt han är Desoto. Hoppas det går lika bra på kursen ikväll :-). Sally är jätteduktig men hon fryser så in i bomben. Men det är inga problem. Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Hej Tina! Javisst är han. Vi har köpt ett täcke till Desoto på Öb, fanns i rött och blått. De sa att det var bra om vi skaffade något sådant. 69 kronor ;) Ha det gott du med!

    SvaraRadera