tisdag 14 september 2010

Längesen...

...jag skrev något nu... Förra veckan var hur "tjock" som helst! Något varje dag och kväll, jobbade hela helgen och Mattias blev dålig igen.
I går var det kurs för Desoto och oss själva, det gick jättebra. Det var inkallning vi skulle träna på och det gick kanoners!
Allt går bara man får gott godis som leverpastej och ost ;)
I dag har det faktiskt bara varit slappardag, rätt skönt faktiskt. I går fick jag ett samtal från modellfotograferna i Jönköping som undrade om jag ville komma och bli fotad på lördag och det ville jag ju så klart!!!
19.00 är bokat nu och syrran och tjejerna kanske ska med också, skulle va jättekul om de följde med.

Nu måste vi börja med längre promenader med Desoto så han inte lägger på sej för mycket... Vi har en runda som är jättefin att gå och som han gillar, får nog bli den ikväll. Reflexvästen på honom och oss ;)
Vi har köpt ett jättemysigt täcke till honom nu med fleece i, han är såå söt i det. Kommer bilder senare...
Nu håller vi på och ska sätta in braskaminen, gallret hämtade vi idag. Nu är det äntligen hål igenom murstocken så det går framåt....                                                   

                                                                                                                      

Denna snygga stilen har jag när jag slappar och jag älskar att bli tagen på kort
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                                                                                                                       

Höstbild ute i trädgården




                                                                                                                         








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar