lördag 30 oktober 2010

Trött.se

Nu har jag bara en dag kvar på denna helg att jobba o jag är asettrött! Ja, jag gnäller om du/ni vill veta!!! Om du/ni är så jävla trötta på att jag/andra gnäller ibland så gör då inte det själv då!!! Gå tillbaka och titta/tänk efter eller läs då inte min blogg... Om jag vill klaga ibland så gör jag det annars kan du ju för fan ta över den värken jag har så får du se om du tycker det är såå jävla skoj!
Ursäkta mej men jag blir så himla trött och ledsen på folk ibland, jag har en blogg för att jag vill skriva av mej lite och jag tvingar ingen att läsa min blogg och sen tycka att andra gnäller...

Ikväll har Madde en kompis här och nu är de ute, ska göra tacos snart till oss alla. När jag kom hem från jobbet tog jag en Ipren och gick och la mej en stund. Mattias hade bakat muffins med choklad till kaffet, han lagade mat till alla barnen, satt i alla fönster på altanen och tagit hand om vovsingen.
Åh, vad jag älskar min blivande man. Han är den bästa man, man kan ha.

På måndag blir det spännande, ska till ortopeden i Tranås för koll av fibromyalgi. Undrar vad han säger...
Ikväll ska vi bara ha det skönt och mysa, äta godis och pussa på mina tre hjärtan ;)
Ha en trevlig Halloweenhelg alla!

Kramar i massor till er idag!                                    











2 kommentarer:

  1. Du har absolut rätt, gnäll vad mycket du kan! Det hjälper, det lättar när man talar av sig! Jag förstår dig fullständigt hur det känns att leva med den helsikes sjukdom. Det tog väldigt långt tid för mig att lära sig att leva med det och lära sig att hantera allt samt alla omkring. Tiden och alla problem byggde upp mitt självförtroende och självkänsla så att nu bryr jag inte mig om dumma kommentarer. Det gäller att välja bort umgänge med de som ger felenergi till dig Linda! Tänk mer på dig själv och kämpa om dina rättigheter! Jag önskar dig en mysig haloween helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att du är så go och kommenterar min blogg. Jag har inte läst din på länge men ska gå in snart o titta lite ;)
    Skönt att du finns som vet hur det är!
    Mysig halloween till dej med. Kram

    SvaraRadera