onsdag 19 januari 2011

Detta är kärlek!

Vår små älsklingar.
Tjabo

Desoto.


2 kommentarer:

  1. Hej! Ja vad söta dom är! Hade också ett inlägg om min lilla Sally idag.
    Ser att du fixat lite med din blogg från mina länkar, kul när man kan tipsa lite. En gilla-knapp har du också fått dit, synd att den bara syns i de enskilda inläggen tycker jag.
    Hur gammal är Tjabo? Sally har ju tre raser isig bla shihtzu. Vi hade tänkt para henne antingen med en Shitzu eller cavalier. Tror du Tjabo skulle stå till förfogande i framtiden? Sally har ju redan löpt en gång, så tidigt. Men helst ska de ju löpa tre-fyra gånger innan dom paras och det är ändå inte aktuellt ännu på lång tid.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!
    Ja men herregud, innan jag fick till det och jag är INTE nöjd...=) Ja det är synd. Tjabo är 13 veckor, jag vet inte, vi har inte tänkt ha honom till avel men vem vet i framtiden men det får dröja ett bra tag i så fall. Du har fått din blogg så himla fin och jag får inte till min alls!!!=(
    Ha en kanon dag du me!

    SvaraRadera