söndag 30 januari 2011

Min sambo

Vet inte vad jag skulle ta mej till om jag inte hade min sambo Mattias. Han hjälper mej med allt jag inte klarar av.
Idag på förmiddagen kom han hem med 10 röda rosor för att pigga upp mej och det hjälpte faktiskt, vi tog en tripp till stan där vi inte har varit sedan i somras. Jag köpte ett par jeans till Madde och ett par skor till mej.

Ikväll blir det mys vid TV:n, solsidan och en Wallander-film. Min höft har börjat låsa sej och ett ringfinger, hmmm....

Nu myser vi med en brasa och har precis druckit kaffe och en lågkalori cocosboll men jag smällde i mej en halv pizza i stan så det var väl inte sååå bra kanske. Nya tag imorgon igen.

Ha de gott!

3 kommentarer:

  1. ja visst är de tur att vi har våra familjer och att de förstår oss de extra tunga dagarna. Utan dom snurrar inte jorden!

    Solsidan är så bra! Men ibland kan jag tycka att vi kvinnor framställs som ena rediga ragator! Är vi så jävliga??

    SvaraRadera
  2. Ja vad skulle vi ta oss till utan våra familjet, Tina? Ja, solsidan är kanon. Nä vi kvinnor är absolut inte jävliga, vi är smarta, sköter hem, familj (barn) och ska vara sociala på arbete och på fritid... Mellan oss kvinnor är det ofta avundssjuka har jag märkt, eller vad är det som händer? Vänner eller någon vän man har haft ett bra tag och kunnat prata med om allt och haft roligt med och ställt upp för, skjutsat på fester på kvällar när jag har barnen o.s.v slutar plötsligt höra av sej eller svara i telefonen... Jag har gett upp nu, såna vänner är inte värd mej har jag märkt!

    Jag tittade in i ditt köksfönster i lördags när jag gick förbi med hundarna, tänkte först ringa på men då såg jag att det stod en bil utanför så då ville jag inte störa=)

    Jag såg på fb att det har hänt något men det behöver du inte ta här om du inte vill. Du har rätt, varför ska det vara så att man ska behöva gå in på fb för att bli uppdaterad om vad sina vänner gör och mår o.s.v... GALET!!!
    Ibland är jag så trött på fb och tänker att jag ska lägga ner det men så sitter jag här själv hela dagarna med hundarna och bara glor så då går jag in ialla fall...

    Kram på dej och hälsa familjen!

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen kolla om du vann min tävling. Massa kramar

    SvaraRadera