måndag 31 januari 2011

Vem är ni som inte lämnar avtryck???

Ja, det är bra konstigt som en bloggvän till mej tog upp i sin blogg för ett tag sen...

Idag har jag haft 33 besökare men bara 2avtryck!!! Är det av nyfikenhet ni läser?
Visst, en blogg får vem som helst läsa men det vore kul om ni någon gång kunde lämna ett avtryck...
Jag vet vilka mina stadiga följare är eftersom även jag följer deras bloggar men ni som inte bloggar...

Finns en person jag vet/misstänker läser för att hålla koll på mitt liv för man kommer sej inte för att höra av sej att fråga längre! Avstå här också då!
Visst, jag lägger upp länkar på facebook för att få besökare och för att ni ska gå in och läsa min blogg men lämna gärna ett avtryck någon gång även om ni är här av nyfikenhet.

Tyck att jag är bitter om ni vill, jag är en sån person som säger vad jag tycker och tänker och ni/de som känner mej vet att jag gör det.

Bäst ni hoppas på att jag blir på bättre humör för idag är en djävulsdag!!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv!

    SvaraRadera
  2. Nä, man blir rätt trött ibland, Tina! Tråkigt med att man inte kan se alla som gillar på fb-knappen... Gilla där kan man göra men inte lämna avtryck...

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du mår bättre? Vädrets omständigheter är inte de bästa för oss. Vad mysigt med rosor från sambon – det är kärleken kan man nog säga! Jag förstår ditt missnöje när folk följer din blogg och inte lämnar någon kommentar. Ja, vi ger oss ut på hal is, man vet inte vem som läser om våra bekymmer riktigt och hur den tolkar det vad vi skriver. Men kanske det är bättre att inte veta… Jag fick nyligen ett mail från en person som anger sig vara någon annan och skickar bild på någon annan med. Adressen den skriver ifrån stämmer inte alls med mailets innehållet. Ett snuskigt erbjudande om vänskap och bön om fler kort på mig. Det finns så många olika människor i nätverket, inte alla välmenande människor tyvärr. Att driva en blogg är ett svårt beslut för oss många gånger, man skulle förvänta sig ärlighet och vänlighet tillbaka. Tyvärr så märker jag att det finns mycket ondska i den här världen. Ha så bra Linda och sköt om dig. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tittar n ibland men kanske är dålig på att kommentera...

    SvaraRadera
  5. Beata: Fyy, vad hemskt!

    Sandra: Jag vet=) Och jag följer din med. Det var en del i det jag skrev, de jag följer och de som följer mej=)

    SvaraRadera
  6. Första gången jag är här (tror jag), hoppas dagen idag blir bättre :-)

    SvaraRadera