torsdag 19 maj 2011

Duktig tjej!

Igår städade jag istort sett hela huset, sen tänkte jag att jag var ju klar med städningen rätt skapligt så jag klipper gräset med. Våran gräsmatta är 1600 kvadrat men jag satte igång... Efter jag kört typ halva ångrade jag mej att jag inte tagit på mej pulsklockan och såg förbrända kalorier. Jag svettades som en gnu!!!
Vi har annars en självgående gräsklippare men den kan vi inte ha nu p.g.a att vi har gkort en inhägnad till hundarna. Så efter gräsklippbningen igår har jag ont i hela kroppen idag och då är det inte bara träningsvärk utan värk i mina leder oxå. Jag kan tala om att gräsklippning är inget för mej längre :(

I går var det ju egentligen dagen då jag skulle ut på löparrunda men det behövdes ju INTE. Förbrönde en del av gräsklippningen:) Idag blir det vilodag. Nu är jag så hungrig så jag mår illa känner jag så nu när Mattias kommer hem på frukost så ska vi ta varsin fralla. Jag har tyvärr slarvat ett par dagar nu och inte gått efter mina 1000 kcal p.g.a att jag haft huvudvärk, illamående och yrsel så jag har ätit middag. Jag ska försöka dricka mina shakes idag om det funkar och kroppen vill.
Idag är jag både frusen och trött så jag tar nog vovvarna och går och vilar en stund efter frukost;)

Nä nu blir det kaffe och fralla! Ha det gott så länge!



1 kommentar:

  1. Gräsklippning la jag ner helt och hållet när jag träffade min sambo 1 dec 2007. jag klarar det helt enkelt inte längre. Nu har vi dock sålt huset och bor i lgh - skönt! Jag hade 2900 kvm gräsmatta innan och bara en vanlig motorgräsklippare jobbigt.

    www.stinamittilivet.blogspot.com

    SvaraRadera