söndag 9 januari 2011

Längtan till sommaren 2011


Det är ju så underbart när allt blommar på sommaren, denna bilden tog jag förra sommaren på våran fina buske på trädgården. Önskar att den skulle blomma nu igen men tyvärr så tar det ju ett tag till.
På Onsdag tar jag tag i det som jag måste inför sommaren 2011 som många andra med mej gör... VV var stängt förra onsdagen p.g.a att det var helgdag som jag absolut inte hade i tankarna.

Jag äter alldeles fööör mycket godis! Sockret tar kål på min kropp... Måste ta tag i det nu igen, jag har klarat det förut och ska klara det igen. Sammanlagt har jag ju gått ner från 82kg men det vägde jag ju när jag fått min dotter för 14år sedan, jag tränade 5 dagar i veckan och nu när jag inte får träna så måste jag komma på ett sätt som jag klarar av. Jag sa inte hur mycket jag gick ner förresten...jag var nere på 54kg som lägst så det är ett antal kilo. Nu har jag tyvärr gått upp några kilo igen som jag vill ner men dom kilona tar vi inte här.....=)

Ha det gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar