söndag 9 januari 2011

Spännade

8Januari

Nu har jag haft denna "nya" blogg i bara några dagar och det är redan snart 190 besökare... Skoj att ni tittar in även om det bara är av nyfikenhet ;) Ni är såå välkomna ALLA!
Jag tittade runt lite på bloglovin och andra blogguppdaterungssidor och hittade att man kan få ett bloggvärde på sin blogg, hmm jag chansar och bara kollar tänkte jag och trodde att det skulle visa 5kronor eller något men shit vad jag blev chockad!!! 3707 Kronor var den värd!!! Undrar vad de går efter... Får undersöka detta.
Funderar på att bli en heltidsbloggare och starta eget nu när jag ändå sitter hemma och är sjukskriven och inget får göra.....Näää, tror inte det...Skulle jag aldrig lyckas med, jag har ju fullt upp med att fatta detta nya med bloggproffs. Men jag måste ändå säga att denna sida är roligare än blogspot som jag hade innan och innan det hade jag blogg.se. Man ser skillnader fast det tar lite tid att lära sej, det största ordet är just nu TÅLAMOD ;)
Jag vill t.ex lära mej att få in annat typsnitt och annan storlek och färg på min text men det lär jag mej med tiden, en sak i taget nu känner jag... Jag har mycket planer för min blogg men uppdateringen får ni se vad det lider, har mycket att lära än ;)
Idag har jag städat bort ALLA julsaker, finns inte en penal kvar som kallas för jul, bytte runt med lampskärmarna lite med och ska kolla runt på nya köksgardiner så våren får komma in i vårat hus. Jag var inne på jobbet en sväng och hälsade på och tog lite fika, mysigt att få prata med sina arbetskamrater även om det bara är för en liten stund eftersom det alltid händer något på våran avdelning... I eftermiddags kom barnen till mej och det är verkligen MIN vecka nu! Vi har ätit god mat med tända ljus och har bara haft en massa mys.
Nä nu är det dags att inta sängen, det är en dag imorgon med. Ha det gott alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar